niedziela, 3 listopada 2013

Filmowa inspiracja na listopad - Słodki listopad... Sweet November!

Listopad jest szczególnym miesiącem - refleksyjnym, szarym i często nielubianym. Pożegnaliśmy kolorowy i słoneczny październik, czekamy na kolory świąteczne... Długie listopadowe wieczory warto wykorzystać na dobry film lub książkę. Dla mnie pewną tradycję stanowi oglądanie w listopadzie filmu "Sweet November". Oglądałam ten film już kilkakrotnie, a wciąż wzrusza do łez! Pokazuje nasz zabiegany świat i jak można zmienić swoje życie. Wspaniała muzyka, super historia i aktorzy - zarówno przystojny Keanu Reeves, jak i piękna Charlize Theron - na pewno przypadną Wam do gustu. Chciałabym tak zarażać energią jak główna bohaterka Sweet November! Absolutnie polecam i czekam na Wasze opinie :)

2 komentarze:

  1. Słyszałam, że macie DVD i telewizor, więc pozostaje mi tylko czekać na wyznaczenie terminu, kiedy mam się pojawić na oglądanie ;)

    OdpowiedzUsuń