sobota, 2 listopada 2013

Dlaczego właśnie dziś jest pierwszy dzień mojego bloga??

Dlaczego właśnie dziś jest pierwszy dzień mojego bloga?? Hmmmm... dobre pytanie :) Do pisania zamierzałam się już od dłuższego czasu - głowę mam pełną pomysłów! Właśnie jest czas, kiedy uczę się do egzaminu - i nie wiem czy tez tak macie - ale ja wtedy robiłabym wszystko inne tylko by się nie uczyć... Bo przecież dawno nie myłam okien, nie podpisywałam na maile i nie przejrzałam jeszcze całego Internetu! Co więcej z chęcią bym się już wzięła za świąteczne prezenty... tak w chwilach nauki motywacja do innych działań rośnie! Dlatego dziś bardzo krótko - ale jeszcze w listopadzie wrócę do Was z: - jarmarkami świątecznymi, które koniecznie trzeba odwiedzić - inspiracjami świątecznymi, które każdy z Was może wykonać - podsumowaniem sezonu rowerowego! Do napisania/przeczytania w takim razie! PS. Wracam do nauki... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz